Ads Top

McDonald’s maakt gouden sierraden van afval

McDonald’s Nederland lanceert met Litter & Glamour voor het derde jaar op rij een grote landelijke campagne om meer bewustzijn te creëren voor het (goed) weggooien van afval.

Vanaf 16  augustus is er in elk van de 258 restaurants een gouden actie-afvalbak te vinden. Gasten die hun afval hierin weggooien, maken tot 12 september kans om sieraden te winnen welke geheel gemaakt zijn uit zwerfafval. Zo wil de restaurantketen op een positieve manier meer aandacht creëren onder haar gasten en daarmee een bijdrage leveren aan de strijd tegen zwerfafval.
 
De nieuwe Litter & Glamour campagne is een vervolg op de sconsumentencampagnes You Bin It, You Win It en Trash Dance die McDonald’s in 2020 en 2021 lanceerde. Beide campagnes zijn onderdeel van de bredere structurele aanpak waarbij McDonald’s Nederland samen met stakeholders en gedragswetenschappers onverminderd doorgaat om, samen met gasten, de strijd tegen zwerfafval aan te gaan.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.